torstai 7. maaliskuuta 2013

I'll continue to shine

Moikkamoi kaikille! Tänään on ollut kiva päivä, sillä vihdoin useamman kuukauden jälkeen tukka sai uutta väriä. Ostin tällä kertaa vähän eri sävyä mitä muutamalla viime kerralla - tosin vain sen takia, että vakioväri puuttui mun valitseman marketin valikoimasta.. Ihan niin punertava kuin aikaisemmin ei siis väri ole, mutta meikä tykkää ihan kybällä! Ihanaa kun haalistunut vivahde on poissa ja hiukset on taas oikeasti tummat! Ja kyllähän ne vähän punertaa kun mun hiuksista löytyy punapigmenttiä. Ammattilaisen elkein tukan kimpussa hääräsi Pinja, jota oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa. Ihan kuin parturissa konsanaan vaihdettiin viimeisimpiä juoruja ;) Lauantai, tule nopeasti, en malta odottaa muiden tytskyjen näkemistä! Harmillisesti Pinja ilmoitti olevansa herkkulakossa, joten jouduin yksikseni mussuttamaan äitin tekemää pannukakkua. Jep, oli aikamoisen hyvää!


Aurinko on myös kiva - tänään ne pilotit oli päässä ekaa kertaa tälle keväälle!

Lähdetään pois täältä ennen kuin
mun swag menee pois päältä
Ei ollu tunnelmaa vaik näytti fiiniltä
Oon mieluummin sun kaa
ehkä sisäpiirissä
Karri Koira: Lähe mun kaa   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti