maanantai 24. elokuuta 2015

PRO stuff

Mites se aika taas lentääkään? Viime viikko meni ihan hujauksessa, kovasti motivaatiota tenttiin lukemiseen kerätessä, mutta loppusissaan kuitenkin tennareita pestessä, bannereita väsätessä ja omissa ajatuksissa. Oon kyllä ihan mestari välttämään kaikkia kouluhommia, mutta siitä voin ainakin olla ylpeä, että sain paljon välttämättömyyksiä hoidettua pois alta ja lähetettyä tärkeitä sähköposteja. Nyt alkaa kurssihommat olla hoidossa, ja toivottavasti saisin rästiin jääneet kurssit vihdoin pois alta ja tutkintoa kasaan! Jotenkin oon vaan niin tyytyväinen itseeni, kun oon niin pitkään vältellyt noiden asioiden hoitamista ja nyt asiat alkaa rullaamaan :)

Asennettiin Eelin kanssa mun veljeltä lainassa oleva Wii viikonloppuna, ja ollaan jo päästy sitä pelaamaan sekä kahdestaan että vieraiden kanssa. Lauantaina Eelin sisko sekä kummipoika kävi meillä kylässä, ja otettiin kunnot matsit keilauksessa. Olin kyllä paljon parempi Wii-keilauksessa kuin tosielämässä; vaikka kyllä nytkin heittoihin tuli kummaa kierrettä vaikka kuinka yritin tähdätä suoraan! Hassua. Myös pöytätenniksestä tykkäsin, ehkä sen takia että siinä voitin Eelin :D Vielä on paljon lajeja kokeilematta, eiköhän tässä syksyn päälle ehdi treenata ranteen kipeäksi!


Viikonloppuna oli muitakin ilon aiheita, muun muassa Eelin synttärit. Itsehän herra ei niistä niinkään välitä, mutta minä oon kyllä niin synttäri-ihminen; vaikka ne ei olisikaan omat. Olin jo aikaisemmin ostanut synttärilahjaksi Quiksilverin hupparin, joten oikeana päivänä tyydyin ihan vaan keittämään kahvit ja olemaan kiltti ja kiukuttelematta :D Toki käytiin syömässä juhlan kunniaksi, ihan vaan Amarillossa. Otin annoksen jonka nimi oli muistaakseni Texican chicken tai jotain sinne päin, joka oli tosi herkullinen suuta polttavista chileistä huolimatta. Käytiin myös pyörähtämässä Eelin kesätyöpaikalla eräässä taidegalleriassa, ihan mielenkiinoista kun ei sellaista kuitenkaan ihan joka päivä tule harrastettua! Ja mulla oli vielö kesämekkokin päällä, ihan kuin olisi treffeillä oltu. Ja niin kai ne vähän olikin :) Illalla kutsuttiin vielä kavereita jäätelökakulle ja pelailemaan - aika kiva päivä vaikka itse sanonkin!


Ja tänäänkin oli ihan eri kivaa - nimittäin fuksit tuli! Meitsi on tänä vuonna pienryhmäohjaajana, joten ihan eri tavalla pääsee tutustumaan. Ja mukaviltahan nuo palleroiset vaikuttaa! Odotan innolla mitä tämä viikko vielä tuo tullessaan, menoa ja meininkiä kyllä riittää joka päivälle. Viikonloppunakin vietetään venetsialaisia, mutta mun suunnitelmat on vielä auki; Kalajoella olisi taatusti ohjelmaa, mutta fuksiviikko vaatii veronsa enkä tiedä miten sitä jaksaa reissata. Noh, eiköhän tässä jotain vekkulia vielä keksitä!

Viikonlopun jäljiltä meidän kämpässä on myös kukkakimppu; kyllä leikkokukat vaan piristää asunnon ilmettä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti