sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Housewarming party

Luulisi että oon jotain oppinut kaikkien synttäreiden ja illanistujaisten järjestämisestä, mutta niin vain tuli hiukkasen kiire eilisten tupareiden järjestämisessä. Ilmoitettu alkamisaika oli kuudelta, ja puoli tuntia ennen deadlinea havahduttiin Elisan kanssa siihen, että muffinsit on valmiita ja kuorrutettu, mutta kaikki muu sitten.. Mukaan lukien me itse. Mekot päälle ja tukat kuosiin - juuri ajoissa, sillä ihan pian mun puhelin soi ja ensimmäinen vieras ilmoitti tulostaan. Oltiin kutsuttu parikymmentä henkilöä katsomaan meidän asuntoa, mutta jälkikäteen ajateltuna siinä taisi olla muutama liikaa, sillä jo tällä kävijämäärällä istumapaikkojen määrä oli vajaa ja lämpötila kohosi välillä epämukavaksikin. Paikalle tuli isoveljiä, poikaystäviä, kisuja, poikaystävän kämppis ja opiskelukavereita, ja lämpötilan lisäksi tunnelma oli katossa!


Muffinsit teki hyvin kauppansa, vaikka sekoitinkin vahingossa sokerin kuivien aineiden sekaan ja Elisa vatkasi kananmunat yksinään. Lisäksi leivottiin vielä kinkku-ananas-pizzaa, joka ainakin oli uunituoretta; viimeisteltiin ne yleisön kannustamana :D Pizzaa ei jäänyt yhtäkään palasta, mutta ainakin muutamalla muffinsilla päästään vielä herkuttelemaan, jej! Elisa oli kesän töissä ravintolassa, jossa oli myös baaripuoli, joten saatiin illan aikana nauttia paitsi hienon näköisistä, myös tosi hyvän makuisista shoteista. Näihin soppashotteihin tuli omenalikööriä, mansikkamehukeittoa ja päälle vielä kermavaahtoa.


Illan päälle oli tarkoitus lähteä käymään keskustassa, ja mielessä oli Dione koska mulla on sinne sellainen bileseteli. Innokkaita ei kuitenkaan ollut muita kuin minä ja Jenni, mutta kovasti oltiin menossa ainakin siihen asti kunnes väsy iski. Ja totta puhuen, en tykkää matkustaa taksilla yksin, ja olihan mulla kenkäkriisikin! Onneksi kotona juhliessa ei tarvitse pitää kenkiä jalassa ;) Jo yöllä saatiin siivottua ja järjestettyä paikat takaisin kuntoon, ja aamulla kun tulin kotiin, oli Elisa tiskaamassa poikaystävänsä kanssa. On mulla ihana kämppis, jonka kanssa kyllä kehtaakin juhlia tupareita! Eikä kaveritkaan jää ilman kehuja, sillä niin moni toi mukanaan jotain pienta ja piristävää; kanaa ja riisiä, herkkuja, papukaija-magneetteja, ihanat valokuvapidikkeet ja uusin muumimuki tuo hymyn huulille täällä kotona. Kotona. Oma huone, uusi lipasto, kokovartalopeili, vaikka mitä muuta, aika jees.


I can't find those silver linings
I don't mean to judge
But when you read your speech is tiring
Enough is enough
Naughty Boy: La La La 

4 kommenttia:

  1. Millainen yöelämä Oulussa on? :) Millaisia baareja siellä on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt täytyy kyllä sanoa, että itse oon ollut tuolla keskustan maailmassa lähinnä opiskelijabileissä keskellä viikkoa, ja aina on kyllä ollut hyvä meno! Mutta kaikenlaisia baareja täältä löytyy, ja yökerhoissa viikonloppuisin itse oon käynyt pari kertaa Tivolissa, joka on kyllä todellinen teinimesta, ja Dionessa, josta tykkäsin ehkä vähän enemmän! :)

      Poista
  2. miks kuvat ei näy? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. häääh en kyllä ala enää! :D tällä bloggerilla on jotain mua vastaan kun se ei näytä kuvia kaikille.. jospa ne tulis näkyviin myöhemmin sullekin, koska mulla ei ainakaan ole mitään ongelmia :/

      Poista