tiistai 3. huhtikuuta 2012

The very first time

Heeeissan!

Eka postaus, huh huh. Oon suunnitellut blogin pitämistä jo varmaan puoli vuotta ja nyt sain vihdoin aloitettua! Tuntuu oudolta kirjoittaa, mutta eiköhän se tästä vielä.

En oikein tiedä, mitä ensimmäiseen postaukseen pitäis kirjoittaa, mutta voisin ainakin esitellä itseni. Eli mun nimi on Meeri, oon 18 vuotta ja asun pikkukaupungissa nimeltä Kalajoki, ja vieläpä Kalajoen sivukylällä Tyngällä eli keskustaan on noin kahdeksan kilometriä. Opiskelen Kalajoen lukiossa ja itse asiassa mulla oli ylioppilaskirjoitukset tänä keväänä, eli toivottavasti ensi syksynä asun ja opiskelen jossakin muualla.



Asun täällä mun äidin, isäpuolen ja kaksoissiskon kanssa. Mun isoveli, isä ja sen naisystävä puolestaan asuu Oulussa, ja yritän käydä siellä mahdollisimman usein. Lisäksi meillä on kaksi kissaa.

Laura, mun sisko (: new year '12

Oulu!

kiva kaapinkulma...

Vuosien varrella oon harrastanut kaikenlaista kuorosta jalkapalloon, mutta tällä hetkellä en oikeastaan harrasta juuri mitään :D. Kerran viikossa käyn tanssimassa ja yritän käydä lenkilläkin, mutta oikeasti suurin osa ajasta menee kavereiden kanssa, lukiessa ja tv:n ja tietokoneen edessä. Tosin mun pitäisi lukea pääsykokeisiin, mutta vapaa-aikaa on paljon, koska en oo vielä saanut hankittua kirjoja. Tavoitteena on leipoa paljon ja kokeilla erilaisia reseptejä, jotta voitaisiin itse tehdä mahdollisimman paljon syötävää tuleviin ylioppilasjuhliin jotka toivottavasti päästään järjestämään.

Talvella lumilautailu on jotain parasta hommaa!

Vuokatti '12, voisin tehdä tästä reissusta erillisen postauksen!


Aloin pitämään tätä blogia, koska tykkään kirjoittamisesta tosi paljon ja koneella on nopea kirjoittaa. Yritän tehdä edes jonkin verran mielenkiintoisia postauksia, mutta näin alussa toivoisin paljon palautetta, vinkkejä ja neuvoja, jotta voin kehittää tätä blogia. En osaa vielä mitään; ulkoasu on ihan kesken, teksti näyttää tyhmältä, en ymmärrä miten kaikkien muiden blogit on niin hienon näköisiä! Kaiken lisäksi mulla on tavallinen ja vanha kamera, ja sen kyllä huomaa kuvista... Yritän säästää rahaa parempaan ja viimeistään yo-juhlien jälkeen ostan uuden kameran. Ainakin siihen asti mun postauksissa on luultavasti aika vähän kuvia, vaikka yritän saada kuvia myös kavereilta joilla on parempia kameroita. Joka tapauksessa yritän kuvien lisäksi panostaa tekstiin. En haluais tehdä pelkästään "tänään tein sitä ja tätä" -tyylisiä postauksia vaikka niitäkin varmasti tulee paljon..., vaan kirjoittaa jutuista ja tapahtumista joilla on jotain merkitystä, esimerkiksi erilaisista reissuista mitä teen, juhlista, opiskelusta, kavereista ja perheestä. Mun oma elämä on aika itsessään aika tylsää, mutta mulla on mahtavia kavereita joiden kanssa aina keksitään kaikkia juttuja, ja niistä varmaan kirjoittelen aika paljon. Mutta tosiaan toivoisin palautetta, kaikki kritiikki on rakentavaa! ( :

Toivottavasti tää ei oo ihan hirveä ensimmäinen postaus! Kaikkea saa ja pitää! kommentoida, ulkoasua, kirjoitustyyliä, kuvia... Kaikenlaisia postaustoiveita saa myös esittää ja näin aluksi voisin tehdä postauksia jotka antaa musta itsestäni paremman kuvan. Ja tässä lopussa voin myöntää, että tuntuu tosi oudolta käyttää postaus-sanaa, jotenkin oon vielä niin aloittelija ettei tunnu oikealta käyttää bloggaus-sanastoa! :D

I am unwritten
Can't read my mind
I'm undefined
I'm just beginning
The pen's in my hand
Ending unplanned

Natasha Bedingfield: Unwritten

puss och kram, ISOmeeri 

1 kommentti: