perjantai 29. kesäkuuta 2012

miniloma

Terppa kaikille! Olen tosiaan viettänyt minilomaa, eli mulla oli kolme vapaapäivää putkeen. Aluksi olin aika innoissani, mutta koko ajan oon ollut menossa, joten varsinainen lomailu ja rentoutuminen on jäänyt aikataulusta pois aika lahjakkaasti! :D

Käytiin keskiviikkona Oulussa katsomassa asuntoa - and I love it! Se on tosi tilava, ja vaikka Lauran kanssa muutetaan sinne kahdestaan, tilaa olisi ihan hyvin kolmannellekin kamulle. Aluksihan meidän oli puhe muuttaa Millan kanssa kolmisin Ouluun, mutta suunnitelmat muuttui. Neliöitä on huimat 62, eikä vuokrakaan ole paha, kun sen jakaa kahdelle. Torstaina allekirjoitettiin vuokrasopimukset ja saatiin avaimet. Ihan epätodellinen olo, mun eka oma kämppä! Ollaan jo tehty muutamia hankintoja: vedenkeitin, leivänpaahdin, kylppärin matto, kalustesetti pöytä + kaksi tuolia parvekkeelle, kaksi tuolia olkkariin, matto keittiöön, tyynyjä ja tyynynpäällisiä sekä viimeisenä paras eli vohvelirauta! Tehtiin löytö uudelta paikalliselta kirpputorilta, tosi hyväkuntoinen ja hintaa vain kymmenen euroa. Vohvelirauta ostettiin itse asiassa ennen noita muita tavaroita, eli se oli ihan ensimmäinen hankinta omilla rahoilla omaan kämppään (:

 makuuhuone!
eteinen!
kylppäri!
keittiö!
noi keittiönkaapit on uusittu pari vuotta sitten, ihan kivat!
olohuone!
näkymä parvekkeelta ;)
täs mä mun uudessa keittiössä
Noista kuvista saa aika huono kuvan, koska en yhtään tiedä, minkälaisia kuvia tyhjästä asunnosta pitäisi ottaa.. :D Voitte kuitenkin olla varmoja, että täällä blogin puolella päivittelen ahkerasti sisustustilanteen etenemisestä ja kun kaikki on valmista, luvassa on hurjasti kuvia. Tietysti pidetään myös tuparit kavereille heti tilaisuuden tullen! Onneksi tavaroita saa alkaa viemään jo nyt, vaikka vuokrasopimus virallisesti alkaakin vasta elokuusta. Hehee ja äiti lupasi siivoilla kämppää, itsehän olen töissä... ;D  ps! Jos meni ohi, käykää katsomassa Budapest-postaus, sain sen vihdoin valmiiksi! pps! Sain hyväksymiskirjeen myös Vaasan yliopistosta, ilmeisesti en ihan kokonaan tunaroinutkaan kaikkia pääsykokeita :) ppss! Käytiin Amarillossa syömässä, nam :d


The sun is filling up the room
And I can hear you dreaming
Do you feel the way I do right now?
Christina Perri: Distance

2 kommenttia: