lauantai 15. kesäkuuta 2013

Makia homma

Ihana ystävä ja pannukakkutalo. Aika makia homma! Vaikka aamulla väsytti vietävän paljon, oli pakko jaksaa nousta ylös, sillä luvassa oli kaikkea kivaa. Kivointahan tietysti on aloittaa aamu heräämällä jonkun toisen vierestä, ja niin kapea kuin mun sänky onkin ja jouset natisee, siinä on tuplasti mukavampaa nukkua kahdestaan. Ihana aamu jatkui, kun tein meille kahdelle aamupalaa ja toin sen sänkyyn. Ehkä siihen vaikutti se, että peiton alla oli lämmin ja syötyäni saatoin vain torkahtaa hetkeksi uudestaan. But there was more to come: hieno suunnitelmani pyöräillä keskustaan muuttui tympeän vesisateen takia, ja sen sijaan otin bussin jotta pääsin tapaamaan Jenniä. Käytiin nopea mutka työpaikalla, mistä nappasin mukaani kaksi toppia hupsista vain, ja sitten.. pannukakkutalo!


Olen odottanut kauan että pääset käymään Pannukakkutalossa, niin paljon kaikkea hyvää siitä olen kuullut. Ja lista oli aivan uskomaton; valinnanvaraa suolaisissa ja makeissa vaihtoehdoissa tosiaankin oli. Päädyttiin ottamaan Jennin kanssa puoliksi mansikka-maitosuklaa-pannari, joka oli makeammanpuoleinen tapaus :D Silti, en jotenkin osaa yhdistää suolaisuutta pannukakkuihin, vohveleihin tai lättyihin. Itse ainakin olin tyytyväinen meidän valintaan tällä kertaa. Vaikka aikaa ei ollutkaan paljon, ehdittiin jutskailla hyvinkin ja vaihtaa merkitseviä katseita kiljuvista lapsista johtuen. Kyllä mää sitte omista muksuista tykkään!


Kohta saan taas kokea ihanuutta, kun kulta meinasi kokkailla tällä kertaa. Viimeksi kun oli mun vuoro sain ihan hyvän tuomion: kyllä mä susta vielä vaimon teen kun laitat mulle näin hyvää ruokaa. Kiitti, mäki sua! Vaikea uskoa, että vasta viime vuonna tähän aikaan oltiin tyttöjen kanssa katsomassa beach futista ja tietysti juhlimassa, mutta myös pakkaamssa Budapestin matkaa varten. Tällainen vähän rauhallisempikin elämä sopii mulle aika hyvin. Ja sitä paitsi, kun sitten lähtee irrottelemaan, silloin mennään eikä meinata! Hurrrjan hauskaa viikonloppua kaikille!

4 kommenttia:

  1. Makiampi homma on sit ku tuut tänne ja juhannus koittaa!!! ihanaa viettää se sun ja muiden ihanien kisuleitten kanssa <3

    VastaaPoista
  2. sun pitää käyttää tota toppia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yeah! mut jos niitä oli ennen paljon, niin nyt ne on vielä enemmän lisääntyneet! (ps huomasin instagramista että eräs tuttumme oli ostanut tuollaisen keltaisen!!!)

      Poista