keskiviikko 15. elokuuta 2012

Perfect day part 2!

Ollaan jo muutamana kesänä vietetty yksi ilta Sini-Marian mökillä kavereiden kanssa. Tänä vuonna illanvietto venyi elokuulle asti, muun muassa töiden takia. Ja Marisahan oli viisi viikkoa Yhdysvalloissa, ja palasi Suomeen vasta maanantaina, eli eilen todellakin oli aiheellista kokoontua! Paikalla meitä oli mun lisäksi Sini-Maria, Laura, Marisa, Elisa, Aliisa, Silja sekä Milla.


Istuttiin pöydän ääressä ja juteltiin kesän tapahtumista, mitä kukin on hommaillut. Marisa kertoi sen reissusta; kuulosti siltä että hauskaa ja ikimuistoista on ollut! Saatiin kaikki myös tuliaiset, thanks :) Kun minä ja Laura tultiin paikalle, tytöt olivat jo paistamassa muurinpohjalättyjä, joiden kaveriksi Sini oli tehnyt aivan ihanaa suolaista täytettä! Muutenkin ruokapuoli oli jälleen kohdallaan, kaupasta ostettujen herkkujen lisäksi päästiin nauttimaan myös ihanasta kakusta ja muffinseista, jotka olivat myöskin Sini-Marian käsialaa. Ja mä oon löytänyt uuden ihanan vaihtoehdon karkeille: jogurttikuorutteiset mansikat ja banaanit<3


Lämmitetttiin myös sauna, vaikka lopulta sinne ei kovin moni jaksanutkaan mennä. Jotkut hurjat meinasivat myös mennä uimaan, mutta ilta oli jo niin pitkällä ja vesi niin kylmää, että suunnitelmat muuttuivat. Aika meni tosi nopeasti, liian nopeasti, olisin voinut jatkaa juttelua vaikka aamuyöhön asti. Mutta vaikka itse olen nyt lomalla, joillakin kavereista oli seuraavana päivänä töitä tai koulua, joten joidenkin oli lähdettävä kovin aikaisin. Hauska juttu muuten, että ennen ollaan aina jouduttu järkkäilemään kyytejä tai tulemaan pyörällä, mutta nyt melkein kaikki oli omalla autolla liikkellä. Mahtava ilta anyway, ja kuvia tuli ainakin otettua taas ihan kiitettävästi!



Tässä siis toinen osa mun tiistaista. Miettikää, tiistai, kahdessa osassa! Voiko parempaa ollakaan, kuin kavereiden huippu seura ihan tavallisena lomapäivänä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti